29 Ocak 2011 Cumartesi

BELİRTİLER BAŞLADI

Mide bulantıları başladı.
Bende işime geri döndüm.
Tedirginim,çok yavaş hareket ediyorum.Herşeye stres yapmamaya çalışıyorum.Sancıların sona ermesine rağmen kasıklarımda bir hassasiyet olduğunu hissediyorum.Karnım dümdüz ama ben 9 aylık gebeymişim gibi hareket ediyorum.Noyan gülüyor bu halime :))).
Evimiz ile Ofis arasındaki mesafe yürüyerek 10 dakika .Ama ben hergün taksiyle gidip geliyorum işe ...Taksi durağındaki taksiciler beni tanıyor artık nereye gideceğimi tarif etmiyorum.Penguen adımlarıyla durağa yürüyorum.Artık adamlar ''hah geliyo bizim paytak kısa mesafe müşterisi'' diyorlardır. Sıra kimdeyse piyango ona vuruyor''Günaydın abi her zamankinden'' demenin keyfini yaşıyorum.
Demekki pimpirik olunabiliyormuş.
Faydasınıda gördük.
25 ocak'ta 3.muayenemiz ,28 ocakta ikili test ve kontrolümüz var .

Hiç yorum yok: