31 Ocak 2011 Pazartesi

12. hafta karbonhidrat keyfi sona erdi

11+4  12. haftanın içindeyiz.
Doktorumuzun beslenme tarifesine çok ciddi bir şekilde uymamız  gerekiyor.
Bu kolay mı peki ; Hayıııııııııır,çünkü iştahım tarif edilemez boyutlarda ve canım ne çekiyorsa yasak!turşu ve o muhteşem suyunu kana kana içmek yasak(tuzlu ödem yapiyor),makarna yasak,pilav yasak,doritos,cheetos,patos süt mısır aromalısı yasak (ehh bunların nedenini yazmama gerek yok herhalde normal şartlarda da tuzlu olmasının yanısıra içinde çeşit çeşit ''E''var).
Kısacası karbonhidratın bakliyat dışındaki tüm çeşitleri yasak.
Protein balık( sadece,sardalya,levrek,somon)kırmızı et,tavuk+sebze+gün içinde ara öğünlerede meyve ve yoğurt+bol su tüketilecek.
Normalde bu şekilde besleniyorum yani diyet bir durum yok! amaaaaa sen gel bunu ,mütemadiyen aç mideme anlat...
 Birde bilenler bilir ben kahvesiz yapamayanlardanım,ogün kahve içmezsem,evden ayakkabısız çıkmış gibi hissederim kendimi.
Ateş böceği hayatımıza ve bünyeme girdiğinden beri,kahvenin kokusuna bile tahammülüm yok..bıçak gibi kesildi kahve fanatikliğim.
En zoru kahve içememek olacak diye düşünürken ,beklemedğim bir şekilde hiç irade kullanmadan hayatımdan çıktı kahve eski dostum!
Ama turşu ve suyu için aynı şekilde söz edemeyeceğim:)))))

2 yorum:

zgkspgl dedi ki...

başaaaaakkk,
bende an be an takip ediyorum gelişmeleri, çok helecanlı bişi olsa gerek :) bide bişi dicem hep şöyle derler, ye tatlıyı çıkar hakkı'yı, ye ekşiyi çıkar ayşe'yi :) sende bakıyorum bir ekşi isteği var sanırım kız olcek :))

basakvural dedi ki...

ösgeee,
gecengün birşeylere evham yaptım yine ultrasona girdik...doktor:''işte burada canavar''dedi bizde erkek olduğu sonucun vardık.:))) o anda sormadım doktora niye canavar dediniz diye.çünkü başka birşeye konsantreydim ultrasonda ,korkmuştum biraz.sonra taaa kaç saat sonra aklıma geldi...ahaa dedim ne demek istedi şimdi!noyana söyledim ben farkındaydım gördü o pipiyi dedi.25 şubatta asıl söyleyecekler ama 10. haftada oluşuyormuş zaten.