29 Ocak 2011 Cumartesi

19 OCAK 2011 4.MUAYENE!! 25 OCAK DEĞİLMİYDİ!!!

10.Haftaya girmemizle beraber bulantılarım yok oldu.İştahim açıldı,en bol pantalonumun düğmesinden sonra fermuarınıda azad etmiş bulunuyorum.Yaşasın elbiseler!Nihat ve Demir bebeğe 8 aylık hamile olan İrina'nın evlerine yemeğe gittiğimiz akşam midemi bulandıran hiçbirşey olmadı .herşeyi yedim.Işıl ve Soydan,Nihat ve İrina ben ve Noyan ve karınlarımızda bebeklerimizin ilk arkadaşları güldük eğlendik ,aklıma bile gelmedi bulantı.Ertesi gün anneme pazar kahvaltısın gittik.Cemil,Lüt,Can ve annemle tıka basa mis gibi anne kahvaltısı ettik.
Bir dakika!!! bulantılar,yorgunluklar 14. haftadan sonra geçecek diye yazıyor kitaplarda.Doktorum ve tecrübeli arkadaşlarımda böyle söylüyorlardı.Bulantıların bitmesi için çok erken.
Bir kitapta belirtiler kesilirse hemen doktorunuzu arayın diye yazıyordu!!
Korku,endişe,panik Noyan'a çaktırmamaya çalışıyorum.Bulantılarım var diye şikayet ederken şimdi de niye bulantım yok diye şikayet ediyorum.
Pazartesi günü arıyorum hemen doktorumu,sakin sakin konuşuyor benimle ,endişelendiğim gibi birşey olmadığından emin bir ses tonuyla bana 2 gün sonrasına ,randevumuzu 1 hafta öne çekiyor.
bu telefon konuşmasından 3 saat sonra bulantım geri geliyor...rahatlıyorum:)))
 Doktorumuz randevu programını değiştirdiğim ve pimpirik yaptığım için beklediğimin aksine çok anlayışlı ve hoşgörülü tavrıyla beni çok iyi anladığını belirtiyor.
10.haftadan itibaren bulantıların azalacağını söyledi.
Sonra o iple çektiğim an geldi.
Ultrasonda bebeğimizin nasıl zıp zıp zıpladığını gördük,boyu  3,3cm olmuş.
ve Kalp atışları çokk güzel tutamıyorum kendimi ağlıyorum.Noyan gülümsüyor.
Hareketleri artık bir dvd de kayıtlı veriyorlar bize.Her gidişimizde yeni kayıt yapılacak sonra film haline gelecek .

Hiç yorum yok: