31 Ocak 2011 Pazartesi

28 OCAK 5.KONTROLÜMÜZ

Bugün ikili testimiz var.Tedirginiz tabii biraz ama içim kıpır kıpır çünkü bızdığı yine görebileceğim,bakalım boyu ne kadar uzamış, ne hareketler yapıp güldürecek bizi.
Bu sefer çok kalabalık değil bekleme salonu ,hemen ultrasona alıyorlar Noyan ve beni .
İşte orada geçen haftadan buyana boyu 4,7cm olmuş,burnu iyice belirginleşmiş,ellerini yüzüne,ağzına götürüyor ve ayaklarıyla tekme benzeri hareketler yapıyor.ben o kelebek hareketlerini maalesef  henüz hissedemiyorum .Bunun için 8 hafta daha beklememiz gerekiyor.
Doktorumuz çok eğleniyor bizimkinin hareketlerine,''çok hareketli bir bebek bu annesi''diyor.
İçimden ''eyvah''diyorum.Bu görüntüler kayıt ediliyor.Fotoğraf olarak bir kopya veriliyor elimize bir sonraki randevumuz 25 Şubat'ta :(( .Taa ozamana kadar bu minik fotoğrafla hasret gidereceğiz.
Hemen daha önce verilen ultrason fotoğraflarının yanına koyuyorum bu yeni fotoğrafı. Bakıyorun, ne kadar da minikmiş,ateş böceğinden insan silüetine dönüşmesi mucizevi geliyor bize,ne kadar büyümüş.
Her gün doktoruma gidip ultrasona girip, görmek istiyorum onu.
Özlüyorum!
Nasıl geçecek 1 ay?

3 yorum:

Yolum Işık dedi ki...

Başakcığım....çok sevindim canım...Allah tamamını erdirsin.Tebrik ederim her ikinizide.Sağlıklı bir hamilelik geçirip minik yavrunu sağlıkla kucağına almanı dilerim...canım

ozgetopuzlu dedi ki...

:) sen simdi okumayada gondermessin bu fasulyeyi :) cok hareketli diyorsun ya aklima geldi; baris dediki gecen gun " bu aralar noyanla vakit gecireceksin..ne espriler donuyordur simdi"

basakvural dedi ki...

hahahahha özge...noyan ultrason fotoğrafını yanında taşıyor...çokkk enteresan yorumlar eşliğinde erkek olduğunu idda ederek,espri malzemesi yapıyor evladımızı ...barış noyanı iyi tanıyor!!